Termeni si conditii

TERMENI DE UTILIZARE

Acest document reprezintă Acordul dintre dumneavoastră sau organizația pe care o reprezentați legal (”UTILIZATOR”) și nGeneration (”FURNIZOR”), cu privire la modul în care utilizați Serviciile (așa cum sunt definite în Art. 2 Definiții) oferite de FURNIZOR.

Vă recomandăm să citiți cu atenție acești Termeni de Utilizare (”Contract”), împreună cu Politica de Confidențialitate, parte integrantă a Contractului, înainte de a utiliza aspire.org.ro, cu toate subdomeniile (“Site”-ul), și Serviciile (așa cum sunt definite în Art. 2 Definiții) oferite FURNIZOR. Acest Contract stabilește termenii și condițiile legale obligatorii pentru utilizarea Site-ului și Serviciilor, indiferent de modul sau dispozitivul prin care acestea sunt accesate.

 

  1. Acceptarea Termenilor de Utilizare

Prin utilizarea în orice mod a Serviciilor, sunteți de acord cu acest Contract și toate politicile, procedurile și regulile de utilizare, existente sau cele ce vor fi publicate pe Site. Doar acceptând acest Contract veți putea avea acces la Serviciile oferite de FURNIZOR sau de partenerii săi prin intermediul Site-ului. Oricare dintre aceste documente amintite pot fi actualizate în orice moment, fără a necesita acordul dumneavoastră. Actualizările vor fi anunțate cu minim 30 de zile calendaristice înaintea intrării lor în vigoare. Cea mai noua versiune a Termenilor de Utilizare poate fi accesată în orice moment din orice pagină a Site-ului.

  1. Definiții

Contract – Prezentul document de Termeni de Utilizare împreună cu toate anexele sale. Orice referire la Contract reprezintă o referire la toate prevederile acestuia, cu excepția cazului în care din context rezultă altfel.

Aplicații – Soluția/Sistemul software puse la dispoziția UTILIZATORULUI sau OPERATORULUI de către FURNIZOR.

Servicii – Aplicațiile oferite de FURNIZOR, împreună cu serviciile, Conținutul sau funcționalitățile adiacente.

Conținut – Include, dar fără a se limita, informații, date, texte, poze/fotografii, clipuri audio/video, mesaje și comentarii, cod sursă și scripturi, grafice puse la dispoziție de către FURNIZOR prin intermediul Serviciilor.

ASPiRE – instrument de dezvoltare personală.

Zi sau Zile – Reprezintă zile calendaristice daca nu se specifică în mod diferit.

Limitările Utilizatorilor sau Operatorilor– reprezintă orice limitări, prezentate în Contract, sau prin intermediul Serviciilor, pentru utilizarea Serviciilor, inclusiv dar fără a se limita la:

  • Limitări legate de numărul de Utilizatori sau Colaboratori;
  • Limitări legate de funcționalitățile la care aveți acces.

Abonament – Modul prin care UTILIZATORUL sau OPERATORUL obține, pentru o perioadă determinată, dreptul de a folosi Serviciile, respectând termenii și condițiile Contractului.

Valoarea Abonamentului – prețul standard plătit recurent pentru a avea acces la Servicii, a prețurilor ofertate sau a înțelegerii scrise dintre părți.

Perioada de Valabilitate – perioada pentru care UTILIZATORUL sau OPERATORUL s-a angajat să mențină activ abonamentul.

Utilizatori – persoane autorizate să utilizeze Serviciile și care și-au creat un nume de utilizator și o parolă.

Operatori – entități juridice care colectează și utilizează datele UTILIZATORILOR, în baza temeiului propriu, prin intermediul Aplicațiilor și Serviciilor oferite de FURNIZOR.

  1. Descrierea Serviciilor

Obiectul Contractului îl constituie Serviciile puse la dispoziție UTILIZATORULUI, de către de FURNIZOR, prin intermediul aplicației:

  • Accesul la aplicația ASPiRE prin intermediul unui browser, de oriunde și de pe orice dispozitiv conectat la Internet;
  • Suport tehnic pentru aplicația menționată;
  • Backup de date și actualizări de aplicație.

Serviciile pot fi utilizate:

  • Respectând Contractul;
  • Până la expirarea Abonamentului;
  • Conform Limitării Utilizatorilor.
  • Este în responsabilitatea UTILIZATORULUI procurarea echipamentelor și legăturii la Internet cu ajutorul cărora va accesa Serviciile.

Conturile Utilizatorilor sunt individuale (Utilizatori nominali) și nu pot fi partajate sau utilizate de mai mult de un utilizator.

Serviciile împreună cu actualizările și/sau modulele și funcționalitățile noi sunt supuse prevederilor Contractului.

Serviciile se oferă sub forma unui Abonament, nedenunțabil de UTILIZATOR pe întreaga durata inițială pentru care acesta a fost încheiat.

  1. Valabilitatea Contractului

Contractul intra în vigoare la data confirmării plății de către FURNIZOR și se finalizează la expirarea tuturor Abonamentelor.

Contractul este activ și UTILIZATORUL va avea acces la Serviciile incluse în Abonament în termen de maxim 1 zi lucrătoare din momentul confirmării plății de către FURNIZOR (din ziua în care contul furnizorului este creditat cu valoarea Abonamentului).

În cazul în care UTILIZATORUL nu anunță, cu minim 15 (cincisprezece) zile înaintea expirării fiecărei Perioade de Valabilitate, renunțarea la abonament sau modificarea tipului de acestuia, abonamentul se reînnoiește automat pentru aceeași Perioadă de Valabilitate (de exemplu lunar, anual, etc.). Valoarea noului Abonament va fi conformă cu tarifele în vigoare la data prelungirii, restul prevederilor Contractului rămânând nemodificate.

În cazul în care UTILIZATORUL nu mai dorește prelungirea Abonamentului, respectiv continuarea Contractului, după expirarea Perioadei de Valabilitate, acesta va notifica FURNIZORUL în acest sens cu minim 15 (cincisprezece) zile calendaristice înainte de expirarea Perioadei de Valabilitate. În ziua următoare expirării Perioadei de Valabilitate. accesul la Servicii va fi întrerupt, iar datele și informațiile UTILIZATORULUI vor fi șterse în mod automat în termen de 90 de zile. UTILIZATORUL poate trimite o cerere de ștergere imediată a datelor și informațiilor încărcate, iar acest lucru se va realiza în maxim 3 zile lucrătoare. De asemenea UTILIZATORUL poate cere un back-up al datelor din Aplicațiile la care a avut acces.

  1. Disponibilitatea serviciilor oferite

Serviciile oferite sunt valabile și pot fi achiziționate atâta timp cât acestea sunt afișate pe https://www.ngeneration.ro.

FURNIZORUL își va îndeplini obligațiile și Abonamentul devine activ din momentul confirmării plății, moment din care UTILIZATORUL va avea acces la Serviciile incluse în Abonament.

Orice modificări legate de disponibilitatea serviciilor vor fi comunicate prin email la adresa de contact a UTILIZATORULUI din contul de utilizator cu cel puțin 30 de zile înaintea oricărei modificări. Serviciile de mentenanța ale aplicației sunt anunțate prin intermediul aplicației sau prin email.

UTILIZATORUL este responsabil de actualizarea datelor sale din contul de utilizator. FURNIZORUL nu își asumă responsabilitatea în cazul în care, din motive ce țin de imposibilitatea de a accesa adresa de e-mail declarată în contul de utilizator, intervin prejudicii sau pagube de orice natură.

Accesul la serviciile contractate este disponibil până la renunțarea la Abonament. De asemenea se suspendă accesul la Serviciile contractate în cazul în care UTILIZATORUL nu plătește Abonamentul. Odată cu accesul la Servicii UTILIZATORUL are asigurată și asistența prin email pe întreaga Perioadă de Valabilitate.

FURNIZORUL depune toate eforturile pentru a oferi acces 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână la Serviciile oferite. Excepție fac opririle planificate (pe care FURNIZORUL va încerca să le planifice în intervalul vineri ora 22:00 – luni ora 05:00 potrivit fusului orar EET/UTC+2) sau cazurile în care opririle se întâmplă din cauze ce nu pot fi controlate de FURNIZOR, inclusiv dar fără a se limita la forța majoră, atacuri asupra serverelor sau probleme apărute la furnizorul de Internet.

Dacă, din motive imputabile exclusiv FURNIZORULUI, serviciile dorite nu mai sunt disponibile, UTILIZATORUL își poate exporta TOATE informațiile din baza de date. Sumele plătite în avans pentru perioada pentru care UTILIZATORUL nu va mai avea acces la Serviciile dorite vor fi rambursate integral.

FURNIZORUL nu își asumă vreo obligație legată de modul cum datele exportate din Aplicații vor fi încărcate în alte sisteme informatice.

  1. Accesul la Servicii

Accesul la zonele publice ale Site-ului nu necesită autentificare și/sau cont în Aplicații.

La înregistrarea în vederea accesului la Servicii trebuie să specificați toate informațiile obligatorii, în caz contrat înregistrarea nu poate fi finalizată.

Accesul la Servicii se face doar pe baza unui abonament și a numelui de utilizator și a parolei. Recomandarea este să nu dezvăluiți numele de utilizator și parola altor persoane.

La înregistrarea în vederea accesului la Servicii se va crea automat un Utilizator cu drepturi de administrare pentru persoana care face înregistrarea. Managementul configurărilor și drepturilor de acces este în sarcina și responsabilitatea utilizatorului.

FURNIZORUL folosește protocoale securizate de transmitere a informațiilor (SSL), cât și certificate pentru criptare conexiunii. De asemenea FURNIZORUL va depune toate eforturile pentru protejarea transmiterii informației. În ciuda eforturilor depuse și a tehnologie de ultimă oră folosite FURNIZORUL nu poate garanta securitatea informațiilor transmise către Aplicații. Astfel vă avertizăm că orice informație trimisă către Aplicațiile FURNIZORULUI se va face pe propriul dumneavoastră risc.

FURNIZORUL poate suspenda accesul la Servicii din motive imputabile UTILIZATORULUI cum ar fi neplata serviciilor, suspiciunea desfășurării de activități ilegale sau imorale, încălcarea prevederilor Contractului și / sau alte motive de care UTILIZATORUL a fost înștiințat în prealabil de către FURNIZOR. De asemenea FURNIZORUL poate suspenda accesul la Servicii la primirea unei cereri motivate de la o instituție publică autorizată.

În cazul în care UTILIZATORUL nu înlătură motivele pentru care a fost suspendat accesul la Servicii în termenul specificat în notificare, FURNIZORUL are dreptul de a rezilia Contractul și va oferii acces UTILIZATORULUI pentru exportarea TUTUROR datelor din baza de date. Dacă motivul suspendării accesului este neplata, accesul UTILIZATORULUI pentru exportarea TUTUROR informațiilor și datelor din baza de date se va face după achitarea tuturor datoriilor către FURNIZOR.

În cazul în care UTILIZATORUL nu înlătură motivele pentru care a fost suspendat accesul la Servicii și acesta a făcut plăți în avans pentru serviciile contractate, sumele plătite în avans nu vor fi rambursate.

Dacă motivul suspendării accesului este neplata UTILIZATORUL se obligă să plătească serviciile contractate pe perioada suspendării.

Încetarea Contractului presupune blocarea accesului la Servicii și ștergerea tuturor informațiilor și datelor UTILIZATORULUI.

În cazul în care UTILIZATORUL înlătură motivele pentru care a fost suspendat accesul la Servicii în termenul specificat în notificare, acesta va fi reconectat în maxim 1 (o) zi lucrătoare.

Pe perioada de suspendare a accesului la Servicii toate prevederile Contractului sunt în vigoare și se aplică corespunzător.

Accesul neautorizat la Servicii este o infracțiune de acces fără drept la un sistem informatic și este sancționată conform legislației în vigoare.

 

  1. Drepturi de proprietate

Toate Serviciile, Aplicațiile, incluzând know-how-ul, informațiile legate de performanța și utilizarea Aplicațiilor, și documentele asociate la care UTILIZATORUL are acces în baza Contractului sunt și vor rămâne în proprietatea FURNIZORULUI și/sau a partenerilor acestuia. UTILIZATORUL înțelege și acceptă că prin Contract dobândește doar drept neexclusiv de utilizare a Serviciilor, în condițiile stipulate în Contract. UTILIZATORUL nu dobândește niciun alt drept legat de Servicii și Aplicații, inclusiv dar fără a se limita la drepturi de autor și/sau drepturi de proprietate intelectuală.

UTILIZATORUL nu are nicio obligație de a trimite FURNIZORULUI recomandări, comentarii, sugestii sau cereri de îmbunătățire („Sugestii”) a Serviciilor. În cazul în care UTILIZATORUL alege să facă acest lucru, FURNIZORUL poate decide să utilizeze Sugestiile și să îmbunătățească Serviciile sau să le folosească în orice alt scop. Trimițând Sugestii UTILIZATORUL înțelege și este de acord că FURNIZORUL devine proprietarul lor, UTILIZATORUL cedând irevocabil și exclusiv, fără posibilitatea de a cere despăgubiri, conținutul Sugestiilor FURNIZORULUI.

Copierea sau distribuirea/redistribuirea Serviciilor, Aplicațiilor sau a oricăror părți ale acestora este strict interzisă. UTILIZATORUL se obligă să nu copieze Serviciile, Aplicațiile și/sau să nu ofere acces la acestea unui terț care ar putea să le copieze.

UTILIZATORULUI îi este interzisă decompilarea, utilizarea ingineriei reversibile și orice acțiune de încercare de descoperire a codului sursă al Aplicațiilor.

UTILIZATORULUI îi este interzisă duplicarea, modificarea, traducerea sau crearea de lucrări derivate din oricare componentă a Serviciilor.

UTILIZATORULUI îi este interzisă utilizarea Serviciilor pentru dezvoltarea unei soluții competitive, sau să contracteze terțe părți pentru acest lucru.

  1. Utilizarea Aplicațiilor

FURNIZORUL poate actualiza Aplicațiile din motive ce țin, fără a se limita, de rezolvarea unor probleme sau funcționări eronate, îmbunătățirea unor funcționalități sau adăugarea de funcționalități și apariția unor versiuni noi. FURNIZORUL va trimite notificări UTILIZATORULUI înaintea actualizări, mai puțin în cazul în care actualizarea se impune pentru a remedierea unei disfuncționalități, caz în care se va trimite o notificare pentru explicarea necesității actualizării. UTILIZATORUL înțelege și acceptă să beneficieze de aceste actualizări.

UTILIZATORUL înțelege și acceptă că este interzisă:

Utilizarea Serviciilor în alt scop și mod decât cel agreat în Contract și Politica de Confidențialitate;

Utilizarea Serviciilor, direct sau indirect, în scopul săvârșirii unei fraude sau ilegalități;

Transferarea, închirierea, revânzarea, sublicențierea, partajarea sau oferirea Serviciilor spre utilizare către orice terțe părți;

Utilizarea Serviciilor în așa fel încât să deteriorați, să blocați sau să suprasolicitați infrastructura FURNIZORULUI sau a partenerilor acestuia;

Accesarea neautorizată a Serviciilor și/sau a altor conturi decât cele conferite de acest Contract;

Furnizarea de servicii bazate pe Servicii fără acordul scris al FURNIZORULUI;

Publicarea în Aplicații de elemente proprietare ale unor entități (de exemplu: nume, logo, date, etc.) sau linkuri către aplicații sau site-uri ale acestora fără obține acordul scris;

Publicarea datelor confidențiale sau personale ale unei entități sau persoane fără acordul acestora;

Utilizarea serviciilor pentru transmiterea de ”spam”, “junk mail” sau alte tipuri de mesaje nesolicitate;

Accesarea Serviciilor se va realiza in toate situațiile, exclusiv in scopuri legitime si utilizând numai practici sau procedee permise de legislația in vigoare.

UTILIZATORUL înțelege și acceptă că pentru utilizarea Aplicațiilor este necesară o conexiune permanentă la Internet și o configurație minimă, pentru echipamentul de care se accesează Aplicațiile, cu cerințe:

Browser: versiunile suportate pentru principalele browser-e sunt: Internet Explorer: 9+, Chrome: Începând de la versiunea (Curentă – 1), Firefox: Începând de la versiunea (Curentă – 1), Safari: 5.1+, Opera: 12.1x și începând de la versiunea (Curentă – 1), iOS: 6.1+, Android: 2.3, 4.0+, Lățimea de bandă: minim 1Mbps pentru activitățile uzuale.

  1. Drepturile și obligațiile părților

Drepturile și obligațiile FURNIZORULUI:

FURNIZORUL se obligă să asigure accesul la serviciile contractate prin intermediul unui browser, de oriunde și de pe orice dispozitiv conectat la Internet.

FURNIZORUL se obligă să asigure asistență tehnică, pentru serviciile contractate, gratuită prin email de luni până vineri între orele 09:00 – 18:00 (potrivit fusului orar EET/UTC+2). FURNIZORUL poate oferii servicii de asistență tehnică suplimentară / dedicată pe baza unui contract de suport tehnic.

FURNIZORUL se obligă să remedieze defecțiunile Aplicațiilor în cel mai scurt timp posibil.

FURNIZORUL se obligă să asigure securitatea transmiterii datelor către server și a stocării acestora.

FURNIZORUL nu accesează, monitorizează sau controlează în niciun fel datele și documentele UTILIZATORULUI. Orice intervenții se vor limita strict la necesitatea asigurării serviciilor oferite de către FURNIZOR, cu respectarea confidențialității.

FURNIZORUL oferă drept de utilizare neexclusivă, netransferabilă, fără posibilitatea de a fi sub-licențiată și nelimitată în spațiu, pe durata Perioadei de Valabilitate pentru folosirea Serviciilor.

FURNIZORUL va respecta legislația in domeniul drepturilor de proprietate intelectuala ce aparțin UTILIZATORULUI.

FUNIZORUL va trata de o manieră confidențială datele primite de la UTILIZATOR și introduse în Aplicațiile FURNIZORULUI, prin luarea măsurilor detaliate în Politica de Confidențialitate.

FURNIZORUL își rezervă dreptul de a suspenda contul de utilizator al UTILIZATORULUI, dacă este notificat cu privire la desfășurarea unor activități sau la încărcarea de fișiere ilegale sau imorale, până la clarificarea situației.

FURNIZORUL are dreptul de a colecta date anonimizate și statistici despre utilizarea serviciilor contractate de către CLIENT. De asemenea FURNIZORUL are dreptul de a face publice aceste date în mod agregat.

Drepturile și obligațiile UTILIZATORULUI:

UTILIZATORUL se obligă ca în procesul de înregistrare să folosească informații complete, corecte, adevărate și actualizate despre persoana care face înregistrarea și despre entitatea pe care o reprezintă în mod legal. De asemenea UTILIZATORUL se obligă să mențină datele complete, corecte, adevărate și actualizate atâta timp cât are acces la Servicii. UTILIZATORUL se obligă să notifice în maxim 5 zile FURNIZORUL despre orice modificare a informațiilor furnizate la data la care a încheiat procesul de înregistrare și nu pot fi modificate de acesta în Aplicații. Dacă încălcați această prevedere sau FURNIZORUL are motive întemeiate să creadă că informațiile oferite nu sunt complete, corecte, adevărate și/sau actualizate, FURNIZORUL poate suspenda sau revoca accesul la Servicii.

Numirea Utilizatorilor care administrează contul și păstrarea confidențialității parolelor conturilor proprii este responsabilitatea exclusivă a UTILIZATORULUI. FURNIZORUL nu este responsabil de administrarea contului UTILIZATORULUI și nici de configurarea și managementul Serviciilor acestuia.

UTILIZATORUL este responsabil pentru toate acțiunile legate de contul său și se obligă să anunțe imediat FURNIZORUL în cazul accesului neautorizat la conturile sale sau orice acțiune ce poate reprezenta o problemă de securitate.

UTILIZATORUL este singurul responsabil de păstrarea în siguranță a conturilor de administrator. În cazul în care este necesară recuperarea datelor de conectare la conturile de administrator, FURNIZORUL va cere persoanei care face cererea de recuperarea, un document care să ateste autorizarea sa de către organizația UTILIZATORULUI. În cazul în care FURNIZORUL decide că demonstrarea autorizării este satisfăcătoare, va crea un nou set de date de autentificare și le va trimite persoanei care a făcut cererea. UTILIZATORUL înțelege și este de acord că FURNIZORUL a acționat cu bună credința și nu poate fi făcut responsabil pentru consecințele acestei acțiuni.

UTILIZATORUL se obligă să respecte în totalitate prevederile legate de drepturile de autor sau alte drepturi ale unui terț. FURNIZORUL nu poate fi făcut responsabil pentru niciun fel prejudicii sau încălcări ale drepturilor terților.

UTILIZATORUL se obligă să folosească Serviciile de care beneficiază conform acestui Contract în deplină legalitate și cunoscând dispozițiile legale în vigoare cu privire la activitatea pe care o desfășoară.

UTILIZATORUL se obligă să respecte în totalitate prevederile legate de protecția datelor cu caracter personal în ceea ce privește datele introduse în Aplicații. FURNIZORUL nu poate fi făcut responsabil pentru niciun fel prejudicii sau încălcări ale drepturilor terțelor persoane legate de protecția datelor cu caracter personal.

UTILIZATORUL înțelege și este de acord cu prevederile Contractului și a Politicii de Confidențialitate.

UTILIZATORUL se obligă să achite valoarea facturilor emise de FUNIZOR.

UTILIZATORUL va avea acces la Serviciile incluse în Abonament, din momentul confirmării plății de către FURNIZOR.

  1. Răspunderea FURNIZORULUI

FURNIZORUL răspunde numai față de UTILIZATOR și doar pentru Serviciile contractate de acesta.

FURNIZORUL nu răspunde pentru prejudiciile, de orice natură, suferite de UTILIZATOR în legătură cu serviciile terților.

FURNIZORUL nu răspunde pentru funcționarea incorectă și/sau defecțiuni ale Aplicațiilor cauzate de acțiunile incorecte/omisiunile/neglijența UTILIZATORULUI în utilizarea Aplicațiilor.

FURNIZORUL nu va răspunde față de UTILIZATOR și/sau față de terțe părți pentru niciun fel de daune directe sau indirecte inclusiv, dar fără a se limita la pierderi de profit, câștiguri nerealizate și/sau nevalorificarea unor oportunități de afaceri sau orice alte pierderi suferite de către UTILIZATOR și/sau terțe părți care rezultă direct sau indirect din, dar fără a se limita la:

Folosirea incorectă/neadecvată a Serviciilor,

Accesul neautorizat la contul UTILIZATORULUI și/sau utilizarea neautorizată a conturilor de Utilizator, cu sau fără știrea UTILIZATORULUI,

Încărcarea de date și/sau fișiere care pot cauza daune Aplicațiilor și/sau Serviciilor de către UTILIZATOR sau terțe părți autorizate de acesta,

Nefuncționarea sau funcționarea incorectă a Aplicațiilor din motive care țin de terțe părți,

Imposibilitatea accesării adresei de e-mail declarată în contul de utilizator al UTILIZATORULUI,

Forță majoră.

FURNIZORUL nu răspunde față de UTILIZATOR și/sau față de terțe părți pentru niciun fel de daune directe sau indirecte inclusiv, dar fără a se limita la pierderi de profit, câștiguri nerealizate și/sau nevalorificarea unor oportunități de afaceri sau orice alte pierderi suferite de către CLIENT și/sau terțe părți ca urmare a:

Lipsei de acces la Serviciile contractate,

Modului în care UTILIZATORUL utilizează Serviciile,

Calitatea necorespunzătoare a Serviciilor contractate.

FURNIZORUL nu va răspunde față de UTILIZATOR și/sau față de terțe părți pentru niciun fel de daune directe sau indirecte inclusiv, dar fără a se limita la pierderi de profit, câștiguri nerealizate și/sau nevalorificarea unor oportunități de afaceri sau orice alte pierderi suferite de către CLIENT și/sau terțe părți care pot să apară din întârzierea plăților ce sunt în sarcina UTILIZATORULUI, precum și încălcarea de către UTILIZATOR, din vina sa, a oricăror obligații legale.

FURNIZORUL va transmite datele UTILIZATORULUI către organele de anchetă, în cazul în care primește o cerere motivată de la o instituție publică autorizată.

În nici un caz valoarea totală a daunelor, directe sau indirecte, legate de utilizarea Serviciilor, pentru care FURNIZORUL este responsabil, nu poate depășii valoarea totală a plăților efectuate de UTILIZATOR pentru accesarea Serviciilor în ultimele șase luni calculate de la momentul în care a apărut evenimentul care a declanșat răspunderea.

  1. Răspunderea UTILIZATORULUI

UTILIZATORUL este răspunzător și garantează pentru corectitudinea, acuratețea și actualizarea informațiilor furnizate în contul său din cadrul Aplicațiilor.

UTILIZATORUL este singurul responsabil pentru toate datele introduse în Aplicații și pentru tot conținutul existent în contul său.

UTILIZATORUL își asumă răspunderea pentru crearea, modificarea, administrarea, corectitudinea și legalitatea documentelor emise cu ajutorul Aplicațiilor.

UTILIZATORUL este singurul responsabil în cazul în care se folosește de Aplicații și/sau de Serviciile puse la dispoziție în scopuri ilegale sau imorale.

UTILIZATORUL este singur răspunzător în cazul în care utilizatorii creați și care au drepturi asupra contului său derulează activități ilegale sau imorale sau încalcă dispozițiile Contractului sau a altor documente referite în Contract.

UTILIZATORUL este singur răspunzător pentru:

Încălcarea regulilor de utilizare a Serviciilor,

Modul și scopul în care Serviciile sunt utilizate,

Datele și/sau conținutul introduse, stocate, afișate și/sau transmise prin intermediul Serviciilor,

Încălcarea drepturilor de proprietate intelectuală sau alte drepturi ca urmarea a introducerii, stocării, afișării și/sau transmiterii de date și/sau conținut prin intermediul Serviciilor,

Pierderea parolelor de acces la contul de utilizator sau pentru activități ce îi pot compromite contul,

Configurarea sistemului de utilizatori și drepturi de acces la contul său și modul în care aceștia își desfășoară activitatea.

UTILIZATORUL este singurul responsabil pentru orice pagubă, costuri sau limitări de profit care apar ca urmare a oricăror acțiuni frauduloase din partea sa. În acest caz UTILIZATORUL este de acord că FURNIZORUL poate cere să fie despăgubit.

  1. Garanții

UTILIZATORUL înțelege și este de acord că utilizează Serviciile pe proprie răspundere. Serviciile sunt oferite ca atare, fără nici un fel de garanție, explicită sau implicită. FURNIZORUL împreună cu angajații, reprezentații și partenerii săi nu garantează că:

Serviciile vor fi sigure și accesibile la orice moment de timp și din orice locație;

Serviciile vor fi oferite neîntrerupt și la timp;

Serviciile sunt fără erori și defecte, și momentul la care acestea vor fi rezolvate;

Rezultatul utilizării serviciilor este cel așteptat de UTILIZATOR.

UTILIZATORUL utilizează conținutului descărcat sau obținut prin utilizarea Serviciilor pe proprie răspundere și este singurul responsabil pentru orice stricăciune provocată dispozitivelor de pe care sau cu ajutorul cărora accesează Serviciile sau datelor de pe acestea.

FURNIZORUL garantează că deține toate drepturile necesare pentru a acorda UTILIZATORULUI toate drepturile specificate în Contract.

  1. Forța Majoră

Forța majoră exonerează de răspundere părțile, în cazul neexecutării parțiale sau totale sau a neexecutării la termen a obligațiilor asumate prin Contract.

Prin forța majoră se înțelege un eveniment extern, imprevizibil și inevitabil, independent de voința părților, apărut după încheierea Contractului și care împiedică părțile să execute total sau parțial obligațiile asumate.

Partea care invoca forța majoră este obligată să notifice, în scris, cealaltă parte, în maxim 5 (cinci) zile, și să ia toate măsurile posibile pentru limitarea consecințelor evenimentului care a declanșat forța majoră.

Dacă în termen de 30 de zile de la data producerii, evenimentului de forță majoră nu încetează, Părțile pot stabili de comun acord continuarea sau nu a Contractului, fără solicitarea și/sau aplicarea de daune interese. Obligațiile scadente până la data intervenirii evenimentului de forță majoră vor fi îndeplinite de către Părți.

  1. Confidențialitate

Datele personale trimise către FURNIZOR prin intermediul Serviciilor se supun Politicii de Confidențialitate. Politica de Confidențialitate este parte integrantă a Contractului. Cea mai noua versiune a Politicii de Confidențialitate poate fi accesată în orice moment din orice pagină a Site-ului. Utilizarea Serviciilor implică faptul ca acceptați condițiile prezentate în Politica de Confidențialitate.

Părțile înțeleg și sunt de acord să protejeze informațiile confidențiale din acest acord la fel cum protejează propriile informații confidențiale.

Informațiile confidențiale includ, dar nu se limitează la informațiile marcate ca fiind confidențiale, termenii înțelegerii dintre părți, datele UTILIZATORULUI, informațiile tehnice, de design și de business ale părților, tehnologiile și produsele proprietare ale părților și comunicările dintre părți.

Niciuna din părți nu are dreptul, fără acordul scris prealabil al celeilalte părți:

Să facă cunoscută orice informație confidențială unei terțe părți, în afara persoanelor implicate în executarea obligațiilor conform Contractului și Politicii de Confidențialitate;

Să utilizeze orice informație confidențială sau la care are acces în perioada de derulare a Contractului, în alt scop decât acela de a-și executa obligațiile asumate în Contract și Politica de Confidențialitate.

Toate informațiile confidențiale, altele decât cele amintite mai sus, trebuie:

Marcate ca atare de partea care le invocă a fi confidențiale sau Semnalate în scris celeilalte Părți ca fiind confidențiale.

În cazul în care una din părți consideră că în anumite circumstanțe informațiile primite pot fi considerate confidențiale, aceasta va solicita părții care a transmis informațiile lămurirea acestui echivoc.

Noțiunea de informații confidențiale nu se aplică pentru informațiile care:

Informația era cunoscută părții înainte ca ea să fi fost primită de la cealaltă parte;

Sunt sau devin publice prin acțiuni ce nu au implicat încălcarea Contractului și/sau a Politicii de Confidențialitate;

Au fost primite de la un terț care este autorizat să le utilizeze și să le facă publice;

Au fost dezvăluite în mod legal în urma unor dispoziții din partea oricăror autorități îndreptățite să ceară acest lucru. În această situație partea care este solicitată să dezvăluie informațiile confidențiale va notifica în scris cealaltă parte înaintea transmiterii informațiilor cerute.

  1. Modificarea Contractului

FURNIZORUL poate revizui sau modifica Contractul în orice moment. FURNIZORUL va trimite o notificare prin email la adresa de contact a UTILIZATORULUI din contul de utilizator cu cel puțin 30 de zile înaintea oricărei revizii sau modificări. Dacă nu sunteți de acord cu noua versiune a Contractului trebuie să anunțați FURNIZORUL printr-un email, în maxim 30 de zile de la primirea notificării cu privire la existența unei noi versiuni a Contractului, că doriți să încheiați utilizarea Serviciilor. În acest caz veți utiliza Serviciile conform ultimei versiuni acceptate de Contract până la expirarea Abonamentului în vigoare, moment în care se va încheia utilizarea Serviciilor. Dacă în termen de maxim 30 de zile de la primirea notificării cu privire la existența unei noi versiuni a Contractului nu notificați în scris, prin email, FURNIZORUL că nu sunteți de acord cu noua versiune a Contractului, se consideră că noul Contract a fost acceptat.

  1. Legea aplicabilă și soluționarea litigiilor

Contractul va fi guvernat și interpretat de legea română în vigoare.

Litigiile apărute între părți în legătură cu Contractul vor fi rezolvate pe cale amiabila, iar daca acest lucru nu este posibil, litigiul va fi soluționat de către instanțele judecătorești din București.

  1. Reclamații

Pentru orice reclamație, UTILIZATORUL va trimite un email la adresa support@onecloud.ro, astfel:

În maxim 5 zile calendaristice pentru reclamațiile legate de facturări, după această perioadă factura este considerată ca fiind în mod irevocabil acceptată;

În maxim de 10 zile de la data apariției motivului reclamației pentru orice alt tip de reclamație.

Obiecțiile cu privire la suspendarea accesului la Servicii se trimit in maxim 5 zile lucrătoare de la primirea notificării de suspendare la adresa de email office@ngeneration.ro.

Dacă FURNIZORUL primește o reclamație împotriva UTILIZATORULUI legată de activitățile legate de utilizarea Serviciilor, FURNIZORUL va trimite reclamația pe adresa de email menționată în contul de utilizator al Aplicațiilor. UTILIZATORUL trebuie să răspundă în maxim 10 zile direct reclamantului și să trimită o copie a răspunsului și FURNIZORULUI. În cazul în care UTILIZATORUL nu răspunde în 10 zile, FURNIZORUL este îndreptățit să transmită la cererea reclamantului informațiile de contact ale UTILIZATORULUI. UTILIZATORUL înțelege și este de acord că netrimiterea unui răspuns la reclamație în 10 zile de la primirea acesteia, reprezintă acordul dat FURNIZORULUI pentru dezvăluirea datelor de contact ale UTILIZATORULUI către reclamant.

  1. Încetarea și rezilierea Contractului

Contractul încetează de drept la data expirării duratei lui de valabilitate sau prin acordul scris al părților.

O parte poate rezilia Contractul înainte de termen, de plin drept, printr-o notificare scrisă, recepționată de cealaltă parte cu cel puțin 15 zile calendaristice înaintea de data stabilită pentru reziliere, în situația în care partea în culpă:

Este in proces de dizolvare, lichidare;

Încalcă prevederile Art. 19 Cesiunea;

Își îndeplinește defectuos sau nu își îndeplinește obligațiile și nu remediază, în termen de 15 zile calendaristice, problemele semnalate în notificarea menționată mai sus. Dacă partea în culpă remediază problemele, în termen, rezilierea nu va mai avea loc.

FURNIZORUL poate avea inițiativa denunțării unilaterale a Contractului, cu obligația de a înștiința în scris și în prealabil UTILIZATORUL cu minim 15 zile în avans. În aceasta situație, Furnizorul va datora UTILIZATORULUI numai restituirea sumelor încasate în avans, pentru perioada contractuală neutilizată.

În cazul în care rezilierea nu a avut loc din culpa exclusivă a FURNIZORULUI, acesta va fi îndreptățit sa primească prețul reprezentând contravaloarea serviciilor oferite până la data efectivă a rezilierii.

In cazul în care rezilierea a avut loc din culpa exclusivă a FURNIZORULUI și UTILIZATORUL a plătit sume în avans pentru perioada de după rezilierea Contractului, acestea vor fi rambursate integral.

Rezilierea Contractului nu va avea nici un efect asupra obligațiilor deja scadente intre părți.

  1. Notificări și comunicări

Orice notificare se ia în considerare dacă este transmisă prin poșta clasică sau prin poșta electronică (email) la coordonatele prezentate la https://www.ngeneration.ro/contact/.

Notificarea transmisă prin poșta clasică se va face cu ajutorul unei scrisori recomandate, cu confirmare de primire. În acest caz notificarea se consideră primită de destinatar la data menționată de oficiul poștal primitor pe confirmare. Notificarea transmisă prin poșta electronică se consideră primită de destinatar în prima zi lucrătoare după cea în care a fost trimisă.

Notificările verbale nu se iau in considerare de nici una dintre părți.

Termenul de răspuns la o notificare este de 3 zile lucrătoare, dacă pentru tipul de notificare trimis nu se stipulează altfel în Contract.

Utilizarea Serviciilor poate include diverse forme de comunicări obligatorii cum sunt mesajele administrative și notificările legate de Servicii și de utilizarea acestora. De asemenea utilizarea Serviciilor include și comunicări opționale, de tip newsletter. UTILIZATORUL poate opta să nu primească aceste comunicări.

  1. Cesiunea

FURNIZORUL are dreptul să transfere integral sau parțial, drepturile și/sau obligațiile din Contract unei terțe părți fără a cere acordul UTILIZATORULUI. Transferul nu va afecta în niciun fel drepturile conferite UTILIZATORULUI de Contract. UTILIZATORUL, în urma transferului, nu va putea pretinde compensații de orice natură. FURNIZORUL va notifica în scris UTILIZATORUL despre transfer cu cel puțin 30 de zile înainte ca acesta să intre în vigoare.

UTILIZATORUL are dreptul să transfere integral sau parțial, drepturile și/sau obligațiile din Contract unei terțe părți doar cu acordul scris al FURNIZORULUI. Înainte de a cere acordul pentru transfer UTILIZATORUL trebuie să achite integral toate datoriile către FURNIZOR până la data intrării în vigoare a transferului de responsabilitate. UTILIZATORUL va cere acordul scris al FURNIZORULUI cu cel puțin 30 de zile înainte ca acesta să intre în vigoare. UTILIZATORUL se obligă ca împreună cu viitorul client să semneze acordul de transfer. Viitorul client va semna un nou contract cu FURNIZORUL.

FURNIZORUL are dreptul de a cesiona creanțele împotriva UTILIZATORULUI, conform legislației în vigoare, unei terțe părți fără a cere acordul UTILIZATORULUI.

 

 

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

nGeneration (FURNIZOR) respectă confidențialitatea informațiilor personale și a datelor („Informații confidențiale”) pe care Utilizatorii (UTILIZATOR) le transmit sau pe care un Operator (OPERATOR) le transmite în numele unui UTILIZATOR sau pe care le colectăm  când aceștia utilizează Serviciile. Modul în care folosim Informațiile confidențiale este prezentat în acest document.

De aceea vă recomandăm să citiți cu atenție politicile de confidențialitate ale terțelor părți (OPERATORI) cu care colaborați.

  1. Acceptarea Politicii de Confidențialitate

Prin utilizarea în orice mod a Serviciilor, sunteți de acord cu Politica de Confidențialitate. Doar acceptând termenii din Politica de Confidențialitate veți putea avea acces la Serviciile oferite de FURNIZOR sau partenerii săi prin intermediul http://aspire.org.ro sau a subdomeniilor acestuia. Politica de Confidențialitate poate fi actualizată în orice moment, fără a necesita acordul dumneavoastră. Actualizările vor fi anunțate cu minim 30 de zile calendaristice înaintea intrării lor în vigoare. Cea mai noua versiune a Politicii de Confidențialitate poate fi accesată în orice moment din orice pagină a site-ului aspire.org.ro.

  1. Definiții

Aplicații – Soluția/Sistemul software puse la dispoziția UTILIZATORULUI de către FURNIZOR conform Contractului cu UTILIZATORUL sau cu OPERATORUL care colecează și transmite datele UTILIZATORULUI.

Servicii – Aplicațiile oferite de FURNIZOR, împreună cu serviciile, Conținutul sau funcționalitățile adiacente, conform Contractului.

Conținut – Include, dar fără a se limita, informații, date, texte, poze/fotografii, resurse audio/video, mesaje și comentarii, cod sursă și scripturi, grafice puse la dispoziție de către FURNIZOR prin intermediul Serviciilor.

Utilizatori – persoane care accesează Serviciile și care și-au creat un nume de utilizator și o parolă.

Operatori – entități juridice care colectează și utilizează datele UTILIZATORILOR, în baza temeiului propriu, prin intermediul Aplicațiilor și Serviciilor oferite de FURNIZOR

Acces – Modul prin care UTILIZATORUL obține, pentru o perioadă determinată, dreptul de a folosi Serviciile, respectând termenii și condițiile Contractului.

  1. Tipuri de informații colectate

Informațiile și datele pe care le colectăm ne ajută să menținem Serviciile funcționale, să le îmbunătățim și să le personalizăm conform cerințelor și nevoilor UTILIZATORILOR.

  1. Informații confidențiale

La înregistrarea în vederea utilizării Serviciilor, UTILIZATORILOR le sunt SOLICITATE informații legate de organizația pe care o reprezintă și numele și adresa de email a persoanei care face înregistrarea și care va fi desemnată automat administratorul contului. Numele și adresa persoanei responsabile de comunicarea dintre UTILIZATOR și FURNIZOR vor fi folosite pentru trimiterea notificărilor legate de Servicii și utilizarea lor.

De asemenea când o persoană sau entitate solicită informații, se abonează la o listă de email-uri sau ne contactează în orice mod, noi vom stoca Informații confidențiale trimise (nume, email, organizație, adresa, telefon, etc.). Faptul că ne trimiteți aceste informații înseamnă ca înțelegeți și acceptați acest lucru. Nu vă vom trimite decât informații legate de cerințele și solicitările dumneavoastră.

Alte Informații confidențiale legate de terțe părți (colaboratori ai UTILIZATORULUI, parteneri, contacte, furnizori, etc.) pe care UTILIZATORUL le trimite FURNIZORULUI ca parte a utilizării Serviciilor, nu vor fi transmise de FURNIZOR niciunei terțe părți și vor fi folosite doar pentru a răspunde cerințelor UTILIZATORULUI sau OPERATORULUI legate de Serviciile utilizate.

Dacă alegeți să recomandați Serviciile unor terțe persoane, vom avea nevoie numele și adresa de email a respectivei persoane pentru a trimite un singur email de prezentare a Serviciilor. Persoana căreia îi recomandați Serviciile poate cere în orice moment ștergerea sa din baza noastră de date.

Există posibilitatea să cerem sprijinul UTILIZATORULUI pentru a afișa pe aspire.org.ro testimoniale legate de experiența sa cu Serviciile. FURNIZORUL nu va afișa conținutul și numele persoanei care a făcut testimonialul fără acordul prealabil al UTILIZATORULUI.

  1. Informații de utilizare

Când utilizați Serviciile, FURNIZORUL colectează informații cum ar fi: tipul dispozitivului de pe care accesați Serviciile, sistemul de operare, statistici de utilizare, adresa IP, furnizorul de Internet, tipul de browser, fișierele accesate, erori apărute, etc. Toate aceste informații sunt legate de contul UTILIZATORULUI și vor putea fi transmise de către FURNIZOR către terțe părți doar agregate și anonimizate.

Pentru a oferi funcționalitățile necesare și cea mai bună experiență de utilizarea Serviciilor folosim aplicații software care pot înregistra informații ca: cele mai utilizate sau mai puțin utilizate funcționalități, cât de des se utilizează Serviciile, durata de utilizare a Serviciilor, modul de utilizare a Serviciilor, date de performanță și/sau alte date agregate. Toate aceste date sunt păstrate anonim, fără a le lega în niciun fel de contul UTILIZATORULUI.

FURNIZORUL nu cere și nu urmărește informațiile legate de locația din care accesați Serviciile cu ajutorul Aplicațiilor Mobile.

FURNIZORUL colectează informații statistice despre cum UTILIZATORII, atât individual cât și colectiv, folosesc Serviciile. Unele din informațiile colectate sunt statistici derivate din Informații confidențiale, fără a fi Informații confidențiale și cunoașterea lor neputând indica UTILIZATORUL căruia îi aparțin.

  1. Monitorizare

FURNIZORUL utilizează tehnologii de monitorizare precum cookies (atât temporare, care vor fi șterse la închiderea browser-ului, cât și permanente), beacons, tags și scripturi pentru a îmbunătății experiența și modul de utilizare a Serviciilor.

Tehnologiile de monitorizare, folosite atât de FURNIZOR cât și de partenerii și furnizorii acestuia, sunt utilizate pentru administrarea Serviciilor, analizarea tendințelor, analizarea modului de navigare și utilizare a Serviciilor și pentru a colecta informații demografice despre utilizatori. FURNIZORUL poate primi rapoarte, de la parteneri și furnizori, bazate pe utilizarea acestor tehnologii atât individuale, per utilizator, cât și agregate.

FURNIZORUL folosește Local Storage Objects (LSOs), cum ar fi HTML5, pentru a stoca informații despre conținut și preferințe. Diferite browser-e oferă unelte de management pentru înlăturarea de HTML5 LSOs.

FURNIZORUL folosește cookies atât pentru autentificare cât și pentru marketing. UTILIZATORII pot alege să permită sau nu utilizarea cookies direct din browser. Aplicațiile pot fi utilizate dacă un UTILIZATOR nu permite utilizarea de cookies, însă unele funcționalități ar putea să nu fie accesibile.

  1. Transmiterea de Informații confidențiale

UTILIZATORUL sau OPERATORUL are obligația de a se asigura ca exista acordul expres scris al persoanelor vizate pentru prelucrarea datelor confidențiale de către FURNIZOR sau ca aceasta operațiune se realizează în condiții de legitimitate, conform legii.

Transmiterea de Informații confidențiale către terțe părți se va face doar respectând prezenta Politică de Confidențialitate.

FURNIZORUL ar putea fi nevoit să transmită Informații confidențiale ale UTILIZATORILOR către parteneri și/sau furnizori de servicii pentru a putea să ofere UTILIZATORILOR Serviciile necesare. Motivele pentru care Informații confidențiale ale UTILIZATORILOR pot fi transmise către terțe părți includ, dar nu se limitează la stocarea de date și fișiere, analiza utilizării Serviciilor. Aceste terțe părți sunt autorizate să utilizeze informațiile primite de la FURNIZOR doar pentru a putea furniza acestuia respectivele servicii. FURNIZORUL se va asigura că parteneri și/sau furnizori de servicii vor respecta prezenta Politică de Confidențialitate. UTILIZATORUL este de acord cu transmiterea Informațiilor confidențiale către parteneri FURNIZORULUI și/sau furnizori de servicii ai acestuia.

În cazul în care este necesară transmiterea de Informații confidențiale către terțe părți, altele decât cele care sunt implicate în furnizarea Serviciilor, FURNIZORUL va cere acordul scris al UTILIZATORULUI. FURNIZORUL nu va vinde Informațiile confidențiale ale UTILIZATORILOR. FURNIZORUL poate transmite către partenerii săi sau către furnizorii săi de servicii de publicitate informații agregate cu privire la utilizatori și/sau vizitatori, fără a fi legate în vreun fel de Informațiile confidențiale ale UTILIZATORILOR.

FURNIZORUL poate transmite Informații confidențiale către autoritățile legale în urma unor dispoziții din partea oricăror autorități îndreptățite să ceară acest lucru sau dacă FURNIZORUL este îndreptățit să creadă că siguranța UTILIZATORILOR, angajaților săi sau publicul general este pusă în pericol.

FURNIZORUL și angajații acestuia pot accesa și transmite partenerilor implicați Informațiile confidențiale ale UTILIZATORULUI în următoarele cazuri:

Pentru a se asigura că Termenii de Utilizare și Politica de Confidențialitate sunt respectate și pentru a investiga încălcarea acestora;

Pentru a preveni și/sau detecta probleme tehnice și de securitate sau încercări de fraudare;

Pentru a proteja drepturile de proprietate a părților implicate;

Pentru a răspunde la cererile de suport venite de la UTILIZATOR.

  1. Securitate

FURNIZORUL folosește atât protocoale securizate de transmitere a informațiilor (SSL), cât și certificate pentru criptarea conexiunii pentru a proteja Informațiile confidențiale și de conectare la Servicii ale UTILIZATORILOR, de acces neautorizat, de modificări, ștergeri sau distrugeri. FURNIZORUL adoptă principiile și bunele practici legate de transmiterea, colectarea, stocarea și procesarea informațiilor. De asemenea FURNIZORUL va depune toate eforturile pentru protejarea transmiterii informației. În ciuda eforturilor depuse și a tehnologie de ultimă oră folosite FURNIZORUL nu poate garanta securitatea totală a informațiilor transmise către/dinspre Aplicații. Astfel vă avertizăm că orice informație trimisă către Aplicațiile FURNIZORULUI se va face pe propriul dumneavoastră risc.

  1. Comunicări

De asemenea utilizarea Serviciilor poate include și comunicări opționale, de tip newsletter. UTILIZATORUL poate opta să nu primească aceste comunicări, fără a afecta comunicările obligatorii cum sunt mesajele administrative și notificările legate de Servicii și de utilizarea acestora.

  1. Actualizarea Informațiilor confidențiale

Pentru a corecta, actualiza sau șterge Informații confidențiale UTILIZATORII pot transmite o cerere către office@ngeneration.ro. Timpul de răspuns pentru astfel de cereri este de 15 zile calendaristice.

  1. Modificarea Politicii de Confidențialitate

FURNIZORUL poate revizui sau modifica Politica de Confidențialitate în orice moment. FURNIZORUL va trimite o notificare prin email la adresa de contact a UTILIZATORULUI din contul de utilizator cu cel puțin 30 de zile înaintea oricărei revizii sau modificări majore. Dacă nu sunteți de acord cu noua versiune a Politicii de Confidențialitate trebuie să anunțați FURNIZORUL printr-un email, în maxim 30 de zile de la primirea notificării cu privire la existența unei noi versiuni a Politicii de Confidențialitate, că doriți să încheiați utilizarea Serviciilor. Dacă în termen de maxim 30 de zile de la primirea notificării cu privire la existența unei noi versiuni a Politicii de Confidențialitate nu notificați în scris, prin email, FURNIZORUL că nu sunteți de acord cu noua versiune, se consideră că noua Politică de Confidențialitate a fost acceptată.

Cea mai noua versiune a Politicii de Confidențialitate poate fi accesată în orice moment din orice pagină a Aplicațiilor și a site-ului aspire.org.ro.

  1. Prevederi finale

FURNIZORUL va depune toate eforturile pentru a aplica prevederile prezentei Politici de Confidențialitate. Dacă în orice moment UTILIZATORUL este preocupat de modul în care FURNIZORUL respectă prevederile Politicii de Confidențialitate, acesta poate trimite un mesaj la office@ngeneration.ro. Toate mesajele de acest timp vor fi tratate cu prioritate și echipa FURNIZORULUI va comunica un răspuns în maxim 5 zile lucrătoare.